søndag 16. juli 2017

Mom to be


Fremtiden i vente

Det er veldig rart og veldig stas å skulle bli mamma. Jeg har drømt om det i mange år. 
Jeg har alltid vært utrolig glad i barn, men jeg har vært veldig klar på hvordan jeg ønsket å ha det.
Ekteskap og hus skulle være på plass. Men så blei vi gravide før vi hadde hus, men heldige oss så fant vi vårt nydelige hus, så nå er alt rett etter min plan. 


Baby-clothes<3


Mom is nesting<3

Planen videre vet jeg lite om. Alle kommende mødre har sine idylliske tanker og forventninger 
om hvordan mammalivet skal bli. Jeg har også disse tankene, men jeg vet jo at til og med jeg kommer til å bli overrasket over endringene vi kommer til å få. Bare det å skulle gå fra å være to til å bli tre.
Jeg er utrolig glad for at jeg og mannen har hatt de mange samtalene om hvordan vi ønsker oss å ha det og hva som er viktig for oss. Åpenhet og kommunikasjon er noe av det viktigste for oss, og er det vi har jobbet mest med i ekteskapet. Alt er ikke alltid en dans på roser og man må gå i seg selv av og til. Det er mange ganger jeg har irritert meg over ting med han men som i virkeligheten er ting jeg måtte jobbe med meg selv. Det er altfor lett å peker fingre på andre.

Vi hat vært tydelige på at vi er sammen om ting, men at vi også
skal prioritere tid til oss selv. Vi vokser sammen og vi utvikler oss også individuelt.
Slik blir vi stadig overrasket over hverandre og lærer hverandre å kjenne enda bedre.




Det er fint å ha litt tid for seg selv og kunne være seg selv, selv om det betyr slasking 
foran tv med litt playstation-spilling for ho mor.

- Connie - 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar