lørdag 5. august 2017

Bullet Journal


Litt mer Bullet Journaling


Woop Woop, til nå i år har jeg lest 11 bøker!
Jeg får alltid en skikkelig god følelse når jeg har fullført nok en bok og kan
notere den ned. Jeg får en skikkelig boost av å lese bøker, og jeg er altfor dårlig til å sette meg ned å faktisk lese, for jeg bare elsker det, det er avslappende og givende. For tiden liker jeg lese bøker om selvutvikling, ellers er jeg glad i spenning og mysterie. 

Hvilke bøker liker du?


Endelig fikk jeg surra meg til å rydde pulten min, så en faktisk får lyst til å sette seg ned litt. Pulten har vært bomba av tegnesaker, papirer, søppel og ting som en ikke engang vet hva er!

Jeg liker å sitte her i mitt lille konehjørne og se youtubevideo av bullet journaling, tegnevideo, tutorials, podcasts og selvfølgelig finne masse kreativ inspirasjon på pinterest.com


Jeg kom på at jeg hadde glemt å lag en When Did I last? side i bullet journalen min. Den bruker jeg til å logge når jeg gjort rengjøring og rydding i huset for jeg er en skikkelig dårlig husmor når det kommer til husarbeid. Bare det å skifte sengetøy eller vanne planter glemmer jeg støtt og stadig, det er bare utrolig flaut å innrømme. Men etter jeg begynne å loggføre har det blitt mye lettere og etablere gode husmor-vaner, som jeg kaller det. 

Hvor husren skal man være?

- Connie - 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar