fredag 7. desember 2018

Juleshopping sabotert av diaré

Ikke alltid ting går som planlagt 

Rart hvordan det føles som om tiden går så sinnsykt mye raskere i desember. Jeg innså plutselig at første uka er jo straks over og jeg har ikke begynt på julegavene. Jeg har stor familie og derfor skal uendelig mange pakker ordnes. Det passet så utrolig bra å få unnagjort litt idag. 

Fredag, uken slutt, jeg har tidligvakt slutter 13:30 perfekt, da kan jeg shoppe inn litt før jeg skal hente jentungen i barnehagen. Men neida, mannen ringer, jentungen er hentet pga diaré og jeg må komme rett hjem fordi mannen begynner på jobb 14:30. Typisk. Takk diaré for at du ødelegger nok en helg. Dette blir andre helg med diaré for jenta. Hardt med barnehage start. Selv jobber jeg i barnehage og har alltid ment at foreldre overdriver med tanke på at barna blir så syke ved tilvenning og barnehagestart. *SLAGITRYNET* det er ikke overdrivelse. Jentungen har vært igjennom det meste siden ho begynte i november, ørebetennelse, lungebetennelse, forkjølelse, diaré og oppkast... Men takk Gud for at ho er så blid og glad til tross for all gørra. 

Og idag tok ho sin første lille gåtur på hele fem skritt uten å falle. Stas for mamma hjertet. 



Jaja juleshoppinga for vente litt til.. 

Takk for nå

- Connie - 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar