onsdag 20. mai 2020

Gravid uke 33

 Uke 33

Idag er jeg gravid i uke 33+0. Det begynner å merkes nå, spesielt på søvnen. Det gjør veldig vondt å ligge for ikke å snakke om å snu seg, det gjøres i snegle fart. Hehe.


Det begynner å gå opp for meg at det bare er knapt 7 uker til jeg er mamma til to nydelige jenter. For en velsignelse. Jeg har tidlig visst at jeg ville bli mamma, det må være den største gaven på denne jord. Men jeg var veldig klar på at jeg ikke skulle få barn flr jeg var mentalt klar for det. Psyken min har jeg jobbet mye med nettopp for at jeg vil være en stabil og trygg mamma for barna mine.


Vi har funnet navn til lillesøster men det er hemmelig frem til hun kommer. Det meste er klart til ankomsten, bare ett par småting igjen. Er så greit når det meste kan arves etter storesøster. 


Eva er blitt så glad i babyen allerede. Vi snakker mye om at babyen kommer. At babyen vil trenge mamma mye, men at det også skal være tid til Eva. Vi synger sanger til babyen og koser med magen. Det blir veldig spennende å se hvordan hun håndtere det når babyen faktisk kommer. Jeg tror hun blir en fantastisk storesøster, hun har ett hjerte av gull. 

Men man blir jammen lei av og være gravid, så det er godt man kan ha nedtelling frem til termin nå.

- Connie - 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar