søndag 5. februar 2023

Ukens siste status

En kjapp tur innom bloggen for jeg tar kvelden. Jeg kan endelig si meg FERDIG med stua. Det har vært et evighetsprosjekt (føltes som det ihvertfall). Fjerne tapet og tapetlim samt grunne og male vegger så høye som 3,97m har vært en skikkelig dritt jobb. Men nå er vi endelig ferdig og uendelig takknemlig for lån av stillas. Skulle vi ha brukt stige hele veien hadde jeg kastet inn håndkle for lenge siden.

https://drive.google.com/uc?export=view&id=1BE7YUSyvAMJZC2ZrPxGIsLNsm0lXEtAW
Stuen er malt i fargen sølvgran. Jeg bare elsker grønn. Så da måtte jeg ha grønn stue. Jentene måtte selvsagt få sin helt egen lekekrok, like greit ettersom alle leker havner i stuen uansett. 

Lurer på hvor gamle de blir før de begynner å leke på rommene sine? 🤔

Huset vårt er ganske kaldt så på gulvet har vi tepper for å isolere litt bedre. I vårt hus må besøkende ha med tøfler bare så det er sagt, hehe. Blir å investere i ny varmepumpe. Ellers har jeg vært litt på ryddefronten for å få litt mer orden på ting og tang. Så det ble faktisk en del ting å selge unna. Min gode nabo er så flink og rydde og selge så da blir man jo litt motivert til å ta et tak selv da. De ekstra pengene en får inn kommer jo også godt med i disse dager. Ting som bare ligger å støver ned uansett, da kan jo noen andre få glede av de. 

På helsefronten går det ikke så bra. Det er vanskelig å fokusere på å bli bedre når man er i full jobb og har to små barn. Så i morgen skal jeg til legen å høre hva mer jeg kan gjøre. Føler jeg er på randen til å bli utbrent desverre, ingen god følelse. Får liksom ikke ting til å gå rundt på jobb eller hjemme. Så nå må jeg nok sette ned foten og prioritere meg selv før det går altfor mye lengre. Tåkehjerne, dårlig hukommelse og konsentrasjon. Masse muskel og leddsmerter samt hodeverk som aldri gir seg. Kroppen sier ifra. Jeg er bare ikke noe god til å sette grenser for meg selv. Så får vi se hva som skjer!

Ønsker alle en god natt og god uke som kommer! 

- Connie -


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar