søndag 19. april 2020

Litt sunnere hamburgerbrød


Hei dere!
Håper dere nyter god været like mye som meg. Vi startet grill sesongen i påska, det er digg det. Jeg elsker grill mat, og etter at min min mann fikk kjøpt seg grill og kan grille det han selv vil har han også endelig falt for grillmat.

Idag sto burgere på menyen. Siden jeg er litt obs på vekta og sukkermengde, valgte jeg å bake egne burger brød til meg idag. Jeg fant såklart en oppskrift hos Linda Stuhaug. Ho har utrolig mange gode oppskrifter. 


Oppskriften på hamburgerbrød finner du i linken her: Hamburgerbrød

Istedet for hvetemel brukes det havregryn/mel sammen med egg, cottage cheese og kesam. De var superenkle å lage. 


Oppskriften gir 4-5stk.
De var veldig gode, men uvant fra vanlig burger brød. Men mettet veldig mye, klarte ikke å spise opp for å si det sånn. 

Jeg anbefaler å prøve disse! 
Ønsker alle en nydelig vår og god start på grillsesongen! 

- Connie - 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar