onsdag 25. desember 2019

1 juledag

Første juledag

Det er alltid godt å komme hjem etter familieselskap. Selv om huset står litt på hodet her hjemme. Vi har vært syke omhverandre i hele desember, så huset er ikke så ryddig som jeg skulle ønske. Men jul har det jo blitt uansett, det er ikke husvasken som bestemmer om jula blir vellykket eller ikke.

Vi har bare slappet av og lekt mye med de nye lekene til Eva, ho fikk så mye fint. Husker selv hvor gøy det var første juledag og vi fordypet oss i lek med mye nytt.

Til middag i dag ville jeg ha noe helt enkelt ikke-jule middag. Så da ble det laksepakke.


Da tar jeg å pakker inn laksefilet i aluminiumsfolie med grønnsaker fra kjøleskapet, idag ble det med gulrot, paprika, sjalottløk og bambusskudd. 
Oppå har jeg en dasj soyasaus. 


Serveres så til ris. 
Dette liker Eva veldig godt. 


Også måtte jeg ha litt voss vann til maten. Dette er smaksatt kullsyrevann. Og de fra Voss er bare så gode. Dette vae smak av Tangerine and Lemongrass. 

Til kvelds blir det smoothie, tror selv Eva er lei av alt det søte i jula. 

Ha en fortsatt fin kveld

- Connie - 







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar