søndag 8. desember 2019

Forbereder til jul 2019



Tiden flyr og plutselig er vi kommet godt inn i desember måned. Jeg er av den typen som alltid tenker "ja det er jo lenge til enda". Det slår alltid feil, det er bare ett hopp og ett lakk så er jula der igjen.

Jeg har kanskje nevnt det tidligere at jula er ikke noe favoritt høytid hos meg. Jeg føler det kommer med mye stress og det liker jeg dårlig. Men etter jeg ble mamma er det jo viktig at jentungen skal få oppleve en fin juletid. Så litt steller vi jo i stand.


Så i helga kom juletreet opp, vi har kunstig juletre noe vi er veldig fornøyd med. 


Det ble også bakt kakemann idag og det sier jeg bare Lieberman selv hadde vært stolt for disse ble gode! 


Huset står ellers litt på halv tolv men sånn blir det når man har småbarn, jobber fullt og er ellers sliten og trøtt pga. svangerskap. Men vi pleier alltid å komme i havn til slutt. 

Resten av helga ble til forkjølelse og feber. Håper vi blir ferdig med det til jul ihvertfall

#gravidogforkjøla

Håper ikke dere stresser i juletiden, det gjør ikke noe om huset ikke er perfekt, at alle 7 sorter ikke ble bakt, eller kan ikke har penger nok til å kjøpe fullt så fine gaver som man skulle ønske. Det viktigste er at vi er sammen. 

- Connie - 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar