søndag 4. juli 2021

Ferie modus eller?

Da var vi kommet inn i juli måned. Jeg har hatt en uke ferie allerede. Og kroppen den sier tvert stopp. Jeg har mistet all energi og overskudd, det er som om kropp har vært overlevelsesmodus i en periode og vil ikke noe som helst akkurat nå.  Nå som det er sommer er det mye jeg vil få gjort men kroppen og hodet vil ikke. Vi skal blant annet skrape og male huset, det ser jeg mørkt på akkurat nå. Det er litt typisk at når en endelig har fri eller ferie at det er da kroppen slår seg vrang. Det er fryktelig tungt. Men forhåpentlvis blir det bedre. 

Planer for sommeren?

nr 1: feire ettåringen. Wait! What!? Allerede!?
nr 2: male huset
nr 3: forhåpentligvis ta corona vaksinen
nr 4: ta små spontan turer med jentene

Ikke så superspennende i år. Min mann har allerede hatt 4uker ferie som en forlengelses av pappapermen. Så han er tilbake på jobb. Så da er det jeg og jentene, så vi får ta dagene etter formen tenker jeg. 

https://drive.google.com/uc?export=view&id=1KkQlaEq_KoIGijMVKcuqjTUG6dFe9Q9a
Fikk noen planter av pappa, tomat, aloe vera og svart basilikum. Takk, ble smått med såing på oss i år.

Jeg har jo fortsatt strikkeprosjekter mitt om å strikke opp alt garnet jeg har liggende, har kommet ganske langt da. Må snart planlegge høst og vinterstrikk. Har du noen forslag? Det blir ihvertfall putty-gensere og daliha genser til jentene. 

Hva er dine planer for ferien?

- Connie - 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar