lørdag 13. mars 2021

Våren kommer

Vet ikke med dere men jeg syns virkelig våren er en fin årstid. Alt som våkner til livet igjen etter lang vinterdvale, fuglene som kommer tilbake og synger for oss og den milde friske vårluften. Det er rett og slett deilig og man får ny energi til å starte nye prosjekter. Jeg tenker jeg så smått skal begynne å så litt snart, det hører med til våren for min del.

Nå har jeg vært i jobb i en måneds tid allerede, det har gått så fort og den lille snuppa mi vokser så fort. Idag er ho 8mnd, det er helt vilt. Ho trives godt hjemme sammen med pappaen sin. 
Jeg trives veldig i jobben, men den krever mye også, og det er en bratt læringskurve. Men nå liker jeg å lære nye ting og utvikle meg både faglig og personlig. 

https://drive.google.com/uc?export=view&id=1rLClGFlnhQm2ocCjpuiBwiSkO5BSolqB

Mitt lille gull ❤️

Jeg har vært så heldig å få bli med på kurs med tema om traumebevisst tilnærming, det er kjempebra og utrolig viktig noe egentlig alle foreldre burde hatt og alle som jobber med barn og unge. Mye av fagstoffen kan jeg faktisk relatere til min egen barndom og angsten. Det er utrolig spennende. 

Ellers skjer det ikke så mye på vår front, med covid på alle bauer og kanter, holder vi oss stort sett hjemme. I kr.sand er det mye smitte nå, og siden jeg jobber i kommunen er jeg derfor ekstra forsiktig. Jeg går knapt på butikken, storhandelen er det mannen som tar seg av så jeg tid med jentene, det blir det ikke allverdens med i uka. 

Håper vi alle kan bli vaksinert snart så vi kan begynne å leve mer normalt igjen.

- Connie - 


2 kommentarer:

  1. Hei kjære Connie.😀 jeg er så enig med deg. Våren er her. Godt er det også å høre at du trives i jobben. Du er flink. Klem fra en stolt farmor og svigermor

    SvarSlett
  2. Veldig glad i deg og svigermamma ❤️

    SvarSlett