søndag 1. august 2021

Tilbake til hverdagen

Nå er ferien over og hverdagen kommer tilbake. Det skal bli godt. Jeg liker best hverdag og de vanlige rutinene. Det er godt med fri men jeg liker å jobbe. I morgen starter jeg i ny barnehage, det er alltid spennende. Jeg liker godt å bli kjent med nye mennesker. Jeg skal jobbe på småbarnsavdeling med de minste barna, det ser jeg frem til. 

I sommer har vi bare vært hjemme mens pappa har jobbet. Så det har vært familiebesøk både her og der. Turer til strand og til skogs. Jeg har vært utrolig sliten og slitt med depresjon den siste tiden, så jeg har ikke fått være den mammaen jeg helst ville vært, men sånn er det av og til i livet. Den har oppturer og nedturer. Jeg sliter med at jeg ikke har noe fast jobb, det er tungt å ikke vite hvor lenge man blir jobbende på en plass før man må søke videre. Jeg er veldig lei av søknader og intervjuer og ikke minst uvissheten. Nå har jeg ihvertfall jobb ut oktober så får vi se hva som skjer. Men for å være ærlig mister jeg litt iveren for jobben når jeg ikke får være på en plass og drive frem fremtidens barnehage. Hvem vet, kanskje det ikke er barnehage jeg skal jobbe i? 

Nå hørtes jeg skikkelig klagete men jeg er veldig takknemlig for alle arbeidsplassene jeg har hatt, men nå er jeg klar for å lande en plass. 

Og vet dere hva i morgen skal lille jenta mi begynne i barnehagen! Uhæææ. Lille babyen min. Jeg har virkelig ambivalente følelser rundt det. Syns det blir lange dager for de i barnehagen, men vi henter så fort vi kan. 
Men vi er nok ikke alene om de følelsene, det er desverre slik det er.

https://drive.google.com/uc?export=view&id=1r4LhKQpok6piEqGlHzIEaoejcBCs2RDN

Håper dere har hatt en fin ferie og fått ladet batteriene. Ha en strålende kveld videre!

- Connie - 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar