torsdag 11. februar 2021

Tilbake på blogspot

 God morgen til deg!

Jeg vil bare informere om at jeg flytter tilbake bloggen her på blogspot, har hatt mye problemer med bloggplattformer, så da havner jeg tilbake hit. Beklager at det blir så mye frem og tilbake. 

Håper du også er bevisst på takknemlighet i hverdagen og tar dere noen minutter hverdag og tenker på hva som er bra. Det er alltid noe selv om man har det ganske kjipt. Det kan være en kaffekopp, en varm dusj eller et smil fra noen. Det trenger ikke å være så stort alltid. Selv har jeg fått det mye bedre etter at jeg har skiftet fokus fra alt jeg ikke har til alt jeg har å være takknemlig for, og det er ganske mye. 

Så gøy å se at mange vil følge bloggen, jeg har invitert mange på facebookgruppa, men det er bare å forlate gruppen hvis du føler for det, tar ikke det personlig. Jeg vil fortsette å fortelle litt om livet med angst og utfordringer men også andre ting. Jeg er ikke ekspert snakke kun ut fra min egen erfaringer. 


Ønsker deg en strålende dag videre!

- Connie -



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar