tirsdag 25. mai 2021

Du skjønne mai... eller snart juni

Jeg hadde egentlig planer om å blogge en hel del nå på vår parten. Men det å begynne og jobbe igjen var litt mer hektisk enn jeg trodde. Også må jeg jo bare innrømme at i de siste ukene har jeg vært ekstremt sliten, med mye hodeverk og leddsmerter. Så da har det egentlig gått litt trått her på bloggen. Men jeg har ikke gitt opp altså, det blir bare ikke så hyppig. 

https://drive.google.com/uc?export=view&id=1imGIOYKF13Zv0UbwpUf74sqK7MjdBdMP
Se de to da!

Jeg har jobbet i en flerkulturell barnehage siden februar og læringskurven har vært bratt for å si det sånn. Men jeg elsker å lære om mennesker og kulturer. Og jeg har fått bli kjent med mange fantastiske folk. Jeg har lært hvor heldig jeg selv er og hvor takknemlig jeg er for mitt liv og den veien jeg har gått.

Så selv om jeg er en sliten 2 barnsmamma i full jobb med huset fullt av rot, småflekket klær, håret i ei usse og er fullstendig usminket for tiden er jeg også ydmyk og takknemlig for muligheten og utviklingen jeg har hatt. Jeg tror
det er viktig å være litt stolt av seg selv også i blant.

Det nærmer seg sommerferie og jeg håper jeg kan få blogget litt mer da. Håper ihvertfall. 

Ha en strålende kveld videre, jeg kryper tidlig til sengs ihvertfall. 

- Connie -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar