tirsdag 7. juli 2020

4 dager igjen til termin

39+6

Ei som har det godt i magen. Nå er vi veldig spente på når lillesøster kommer. Eva kpm akkurat på termindato på en lørdag. Lillesøster har termindato til lørdag som kommer. Så blir spennende ho også kommer da, det er veldig få som faktisk få på termindato, ca 5% tror jeg at jeg har lest en plass. Selv om det er trangt i magen er det fortsatt mye bevegelse å kjenne, men mer som åling og dulting. Kjenner godt at det er tungt i korsryggen nå. Det var også der jeg fikk mest smerter under riene med Eva. Veldig spent på hvordan ting vil arte seg denne gangen. 





Blir mye ventestrikking på meg. Ble nylig ferdig med denne fine romperen fra petitknit. Den heter lillesøstersromper og er veldig kjapp og enkle å strikke. Og ikke minst veldig søt. Jeg har ikke strikket veldig mye til lillesøster siden ho er en sommerbaby, men blir garantert litt strikk til høst og vintergarderoben. Jeg har just bestilt garn til matchende gensere til begge jentene.

Idag tok vi turen til min søster med familie, det var veldig gøy for Eva å leke med kusinene sine, ho ser veldig opp til de. Blir ikke så mye farting på meg om dagen. Men koselig å se noen ansikter igjen etter lange koronasituasjonen hvor jeg stort sett har holdt meg hjemme. Men nå blir det nok noe rolige dager frem mot fødselen. Jeg skal til kontroll igjen på fredag, men håper jo ting skjer før eller at jeg ihvertfall slipper overtidskontroll. 


Nyter dagene med denne herlige snuppa, tenk at ho blir storesøster om få dager, det er stort det. 

Og forresten hvis du trenger eller kjenner noen som trenger en brystpumpe så selger jeg min medela freestyle dobbel brystpumpe kjøpt i 2018, så si ifra. 
Eller ta en titt på finn.no se link under:

Blir ikke noe amming på meg denne gangen. Mamming før amming! 

Ha en strålende kveld videre! 

- Connie - 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar