lørdag 11. juli 2020

Termindato


Termin

Idag har jeg termin. Endelig. Håper jo det skjer noe snart. Med Eva på dette tidspunktet var jeg godt igang med fødsel. 


Dette svangerskapet har føltes utrolig langt pga. covid-19. Mannen har ikke fått lov til å være med på noen av kontrollene, så man føler seg jo litt alene. Men nå er ting litt mer normalisert heldigvis, vi har vært heldige her i Norge. 


Nå venter jeg veldig på deg. 
Strandaskinka venter i kjøleskapet og kaffe skal drikkes i bøtter og spann når du kommer. Haha. 

Tror bare det er en person som er mer utålmodig enn meg og det er svigermor. 

Mens vi venter tar vi bare dag for dag. Mannen har ferie og har gått igang med å pusse opp det nye soverommet til Eva. Vi fikk levert takvinduer her om dagen, ett til Evas nye rom og ett til loftsstua. Det blir bra. Det er litt jobb, men gøy å se at det tar form og blir så bra. Skulle bare ønske jeg kunne bidra litt mer, siden jeg ikke liker å sitter å se på. Men en tid for alt. Kanskje jeg får gjort litt når babyen kommer, hvis ting ligger til rette for det. 

Det var litt oppdatering for nå. 
Ha en strålende helg! 

- Connie - 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar