onsdag 1. juli 2020

Nytt familie medlem


Lille pusekatt 

Idag har vi fått ett nytt familie medlem og det er ikke lillesøster som har meldt sin ankomst, men en liten lodden pus. 


Jeg heter Lurven. 

Jeg og mannen min er nok i overkant svak for katter, til tross for at mannen er allergisk. Vi har hatt en del katter de årene vi har vært sammen. På det meste hadde vi 4 katter. 2 av de hadde vi i fosterhjem. En katt forsvant desverre i fjor og så satt vi igjen med en hokatt. Så nå ønsket vi en til og det ble denne lille karen. En veldig rolig, harmonisk guttepus. 


Min mann har en magisk greie når det kommer til katter, han tiltrekker de til seg med engang og de elsker han. Så kattene har ikke brydd seg så mye om meg. Men denne karen ser ut til å like meg og. Haha. 

Hokatten ser ut til å akseptere han, litt forfjamset ved første møte og redd for maten sin. Men ikke noe uventet. Vi har aldri hatt problemer med å introdusere katter for hverandre, de må liksom bare finne ut av ting selv. 


Eva syntes også det var veldig stas å komme hjem fra barnehagen å møte en babypus i stua. Ho var veldig opptatt av at den måtte ha en mamma, så vi ble enige om at hokatten vår kunne være mammaen også må vi og hjelpe til. Eva er så omsorgsfull og passet på å vise Lurven hvor maten er og kattesanden. 

"Mamma den er så søt! "

Nå mangler bare lillesøster så er familien komplett. 


Babypus oppå magen, baby inni magen. 

Det blir ren baby og familielykke her i huset i juli måned. Vi har ikke planlagt noe feriereiser, men satser på noen spontanturer. Vi tenkte også å samle familien på grillfest for å ønske lillesøster velkommen og feire alle som har hatt bursdag under koronasituasjonen, som er så og si alle i min familie, så vi har litt å ta igjen, men blir veldig koselig med en felles feiring av alle. Jeg gleder meg.

Hvilke planer har du for sommeren?

- Connie -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar