tirsdag 2. juni 2020

Jeg fikk ikke jobben

Ikke noe jobb på meg 

Det er jo en veldig spennende tid å vente telefon med gode nyheter om fast jobb. Desverre ble det ikke meg denne gang heller. Så jeg er glad nyheter kom kjapt og brutalt, så slipper en å gå å vente i det uendelige. Jeg ble så klart veldig lei meg, da denne jobben hadde betydd mye ikke bare for meg men også familien. Den hadde gitt meg muligheten til å se barna mine mye mer i løpet av dagen. Logistikken hadde hjulpet fanilien og ikke minst hadde vi fått bedre økonomi da jeg kunne ha solgt bilen min.

Etter 4år er det kjedelig å ikke få noe fast og man kan ikke la være å undre seg over om man gjør noe galt, hvorfor får ikke jeg fast!? Det virker som om de rundt meg får fast med en gang og det kjennes litt urettferdig. Men det er hardt konkurranse og den beste kandidaten vinner, sånn er det bare. 

Men jeg vet at det ikke er bra å gå tror at man ikke er god nok for jeg vet jo at det ikke er grunn, det er jo bare hodet mitt som ikke takler nederlag, det er veldig sårt. Jeg håper virkelig jeg får jobb en dag en plass der jeg virkelig er ønsket og jeg kan bidra til å skape verdens beste barnehage.

Bedre lykke neste gang! 

- Connie - 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar