onsdag 17. juni 2020

Uke 38

37+0

Nå er svangerskapet fullgått som de sier. Men fødselen kan fortsatt drøye 3 uker. Men babyen er ferdig utviklet nå og skal kun øke i vekt. Blir babyen født nå regnes det ikke som prematurt, så det er jo litt godt å ha kommet over den målstreken. Kjenner jeg er litt utålmodig nå, haha. Spesielt når det er så varmt.


Siste jeg var på kontroll lå ho i tverrleie, men har snudd seg siden, men vet ikke om ho ligger med hode eller rumpa ned. Ho er veldig aktiv spesielt på kvelden, akkurat som søstra. 

Hva tuster jeg med om dagene mens jeg venter? 


Har styrt litt med plantene mine, det har vært mye prøving og feiling. Men nå om dagene kan jeg nyte selvdyrka spinat og reddiker. Det er gøy. 


Grønt smaker mye bedre når man vet at man har dyrket det selv. Og man får jo en selvtillitsboosts på hagefronten. Har ikke så mye til hage da men, har en pallekarm jeg har plantet i, noen plantekasser, også har jeg rundt hagen en bærbusk (hekk) det vokser aronia bær på, de er ikke så gode å spise rå men elsker å lage vannkefir eller koke saft på de, og nå ser jeg det så smått begynner å komme bær. Jippi. 

Jeg har plantet/fått planter:

Agurk
Squash
Reddiker
Chili
Salat
Gulrot
Brokkoli
Spinat

Må se om jeg får tak i noen jordbærplanter og, så får det holde for i år. 


Så får jeg se hvor mye jeg får til av årets, og lærer sikkert noe underveis. 

- Connie - 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar